כל המאמרים

עורך דין בירושלים

עו"ד אורי ישראל פז | Up Law | פורסם 11:55 01/03/17

כדי למצוא עורך דין בירושלים, כל מה שצריך זה למצוא המלצות חיוביות וכמה שיותר. יש כיום היצע מאוד גדול של עורכי דין בירושלים, שמציעים את שירותי הייעוץ והטיפול המשפטי שלהם, אבל לא כל אחד יכול להתאים עבורכם. אתם צריכים לדעת באיזה תחום עורך דין בירושלים נדרש להתמחות ולפי זה להתחיל לחפש. תחום ההתמחות בתתי-תחומים של עולם המשפט זו בעצם הדרישה הראשונית, שכן לא צריך לקחת עורך דין שמתמחה בדין הפלילי כאשר בוחנים נושא כמו הלנת שכר של המעסיק. ואין כל צורך לשכור שירותיו של עורך דין במתמחה בדיני תאגידים כאשר מבקשים להגן על מי שמעמידים אותו לדין בעבירות של הטרדה מינית.

את ההמלצות ניתן למצוא באתרי אינטרנט שקמו בדיוק לטובת העניין, וכמובן שאפשר תמיד לחפש וגם למצוא חברים ומכרים אחרים שלכם שיכולים להמליץ מה שנקרא "מפה לאוזן" על איש המקצוע המתאים ביותר עבורכם בתור עורך דין בירושלים.

עד לאחרונה, מחלוקות בין אנשים פרטיים יושבו באמצעות מאבק פיזי שנמשך עד שאחד הצדדים הכניע או הרג את יריבו. יציאה לדו-קרב נחשב לפתרון אלגנטי ומקובל חברתית להכרעה של מחלוקות בין אנשים מכובדים. כיום, ברוב המדינות המתורבתות שיטות כאלה נחשבות פרימיטיביות וברבריות. במקום זאת, רוב החברות הדמוקרטיות ייסדו בתי משפט וחוקקו חוקים שיהוו תשתית ליישוב מחלוקות – באמצעות עורך דין. הנחת הבסיס עליה מושתתות מערכות צדק אלה היא ששופט אובייקטיבי ומיומן יכול, בהסתמך על הראיות, לפתור את המחלוקת וליישב את הסכסוך בין הצדדים.

בפסק דין חדש שבו ביטל לאחרונה השופט ד״ר גרשון גונטובניק הרשעה שהטילה עיריית אשדוד על עובדת לא מיוצגת על ידי עורך דין, על שהקליטה שיחת טלפון עם מנהל בכיר בעירייה ללא ידיעתו ועשתה בכך שימוש פסול, הסביר בית המשפט המחוזי את חשיבותו של הייצוג המשפטי על ידי עורך דין:

"עולם המשפט הוא מורכב ועמוק. פרחי משפטים מקדישים שנים ללימוד רזיו, וגם לאחר שאוחזים הם בתעודת עורך דין הנכספת לא תם מסע הלימוד ולא נפסקת ההעמקה. חיים מקצועיים שלמים יחלפו ויוותר עדיין מה ללמוד. תמיד תצוצנה סוגיות חדשות; תמיד תעלנה מחשבות שלא חלפו בתודעה קודם לכן. זהו יופיו של העיסוק במשפט, על כל תחומיו. והנה מגיע אדם זר לכל אלה. עולם המשפט הוא כתורת הנסתר עבורו. אין המדובר, כך יש לקוות, בגיבור הקפקאי יוזף ק', אך עדיין רב הלא ברור על הברור. לכן, כששוקל אדם לבצע מהלך משפטי משמעותי, מן הראוי שיפנה לקבל עצה משפטית טובה, בדיוק כשם שכאשר עתיד אדם לבצע פעולה רפואית משמעותית מן הראוי שיפנה לקבל ייעוץ רפואי. וכאשר שוקל הוא לנקוט בהליך משפטי, טוב ייעשה אם ישכור שירותיו של עורך דין. יש הטוענים כי עומעם זוהרה של הפרקטיקה המשפטית, וזקני הדור מבכים את הימים שחלפו ואינם עוד, ומתרפקים עליהם (בדיוק כשם שקודמיהם עשו בדורות עברו). אולי; אך עדיין אין תחליף לייצוג משפטי הולם ונאות. כך היה בימים ההם, כך בזמן הזה. ודאי שכך כאשר הצד השני להליך המשפטי מיוצג כדבעי. בנסיבות אלה סיכויי הצלחתו של הלא מיוצג מצטמצמים. או אז ייצוג משפטי נאות מתבקש אפוא ממש".

(עמר"מ (ת"א) 43024-07-17 לינדה אלקובי נ' עיריית אשדוד, פורסם בנבו, 25.1.201).

לאור מורכבות תחומי המשפט השונים בישראל, מומלץ להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בתחום המשפטי, ושהוא בעל ניסיון מקצועי בליטיגציה בבתי המשפט השונים לפי תחומיהם. אם זה בית משפט לעניינים מינהליים, ואם זה בית משפט מחוזי או בית המשפט העליון. משרדנו עוסק בתחומי משפט מגוונים מזה שנים רבות, ועורך דין אורי ישראל פז מתמחה הן במיצוי זכויות של תובעים והן בהגנה על זכויות של נתבעים.

פרטים ליצירת קשר

טל': 072-2150666
נייד: 054-4316485
פקס: 072-2150999
דוא"ל: uri@uplaw.co.il
כתובת המשרד: רחוב עמק רפאים 24, ירושלים
לחצו לניווט וויז – WAZE למשרד
שעות פעילות המשרד:
ראשון-חמישי 9:00-18:00
שישי 9:00-13:00

הרשמה לניוזלטר

הרשמו לניוזלטר של Uplaw ונשלח לכם מאמרים מרתקים.

טופס יצירת קשר

משרד עו"ד Up Law

טופס יצירת קשר

משרד עו"ד Up Law

הרשמה לניוזלטר:

הרשמו לניוזלטר של Uplaw ונשלח לכם מאמרים מרתקים.